2013. július 6., szombat

Hírek

Sziasztok :)

Úgy gondoltam most leírom a blog sorsát, meg hasonlóakat.
A blog kapott egy kritikát, ami egész jó, vagyis hát tűrhető. Változtattam a kinézeten és már csak új fejléc kell és kész is. Nem akarok egoista lenni, de most jobban néz ki mint eddig. A blog neve megváltozott, az új név: ~True love. Lehet van már ilyen blog, de most nem jutott eszembe jobb. Úgyis ez még a legelső blogom. Bár kissé félek, hogy ha már nem ugyanaz a blog neve, akkor valaki nem fogja megtalálni, de bízok benne. Nem tudom hány részes lesz a blog, és a történet folytatását se tudom, de vannak ötleteim. Már a fejemben összeállt a következő blogom története, a prológust már meg is írtam, remélem érdekel majd titeket. De azt majd csak ennek a befejeztével rakom ki. A csoportban elemeztem a kritikám, ha valakit érdekel, vagy csak be akar lépni, akkor a modulsávon megtalálja a linket. Ha ennek a blognak vége, szerintem lesz új csoport, ami a profilom neve lesz. De még gondolkozom. Ennyi lenne az ismertető, hamarosan jön a következő rész, addig kitartás :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése