2014. március 15., szombat

Epilógus

~8 év múlva~
~.Dorothy.~

Kisfiúnk épp egy labdát dobálgat az apjának, aki nem rég ért haza egy fotózásról, miközben lányunk egy egyszerű gyerekdalt próbál eljátszani zongorán. Ilyenkor elgondolkozom azon, hogy mit örököltek tőlem a gyerekek, mire Harry azt mondja: a szépségedet. Ekkor mindig elmosolyodom, és még ennyi év után is elpirulok, majd egy csókot lehelek ajkaira. Én már akkor tudtam, hogy Harry jó apa lesz, mikor Lux-szal játszott évekkel ezelőtt. Most úgy bánik a lányával, ahogy egy hercegnővel szokás, a fia pedig már a legjobb haverja. Fiúnk, Natie, ma lett egy éves, és szerencsére mindenki, aki számít az itt lesz. A haja szőke és göndör, ami eszméletlen cuki, de nem bánnám, ha bebarnulna, illetve vörös lenne.  A szeme az enyém, szép világoskék. A lányunk haja begöndörödött és az idők során egyre vörösebb lesz. Már most rengeteg fiú szívét rabolta el, valami eszméletlen gyönyörű lány. Zöld szeme meg ugyanúgy csillog, mint az apjáé. Ő elmúlt három éves, és már most kész tehetséges művésznő.
Én sokáig vacilláltam, hogy mit is kezdjek magammal, végül saját újságot kezdtem el működtetni. Előtte voltak kisebb munkáim más újságoknál, de ennyi tapasztalattal már bele mertem vágni egy sajátba. Ez inkább női magazin, mint sem hírújság. Én nagyon szeretem, a barátaim is olvassák és mind nagyon büszkék rám. Stephanie remekül gitározik, a hangja is gyönyörű tehát ő ilyen téren helyezkedett el. A lányomnak is rengeteget segít és támogatja. Danielle igaz, már van egy fia, Logan, de a táncolással még mindig nem állt le, és az alakja még egy gyerek után is tökéletes. Eleanor és Jessica együtt modellkedik, ami meglepő a múltban történt dolgok után. Még egyikőjüknek sincs gyereke, de Eleanor Bobby párja lassan 5 éve. Perrie még mindig a Little Mix nevezetű banda tagja, Alisha pedig riporterként dolgozik, néha nekem is ír cikkeket. A fiúk pedig még mindig nagyon népszerűek. A rajongóik kezdtek beletörődni, hogy mindannyian megházasodtak, és lassan már mindenkinek lesz családja. Mikor dolgozniuk kell a srácoknak, akkor a gyerekek videóklipeket néznek az apjukról. Stephanie gyermeke kiköpött Niall, a neve pedig apjának középső neve: James. Gyönyörű szőke haja van, és eszméletlen kék szemei, félek, a saját lányomat fogja elcsábítani. Teljesen apjára ütött, és nagyon szoros a kapcsolatuk. Louis és Jessica már nekiálltak a babaprojektnek, és ha fiúk lesz, akkor Will lesz – Louis középső nevéből ered, ami William – ha lány, akkor Jasmine, mivel Jessica-nak ez volt a neve néhány hónapig. Mindenki nagyon ötletes nevet adott gyermekének. Mi sokáig gondolkoztunk rajta, a fiúnknak a Harry nevet szerettem volna, a lányunknak Harry pedig az én nevemet. Így ez kicsit furán jött volna ki, ezért végül a lányunk Charlotte lett, a fiúnk pedig Nathaniel, de én csak Natie-nek hívom. A gyerekeinket igyekszünk úgy nevelni, hogy a nagy fényűzés ellenére ne legyenek olyanok, mint a legtöbb mostani gyerek. Szeretném, ha megbecsülnék, amit mi leteszünk az asztalra, és kedves illedelmes gyerekek lennének. Bejárónőnk, se dadusunk nincsen, igyekszem mindent megcsinálni, nem szeretném, ha más nevelné a gyerekemet. Félek, hogy mindenki csak azért fog velük barátkozni, mert híresek, illetve az apjuk az. Remélem ennek ellenére lesznek barátaik, mert nem szeretném, ha a mi hibánk miatt ne lennének.

Az eljegyzést követő második évben mi is eljutottunk az esküvőig. Életem legjobb döntése volt, hogy hozzámentem, a kapcsolatunk szárnyal, és még mindig egyre jobban szeretem. Persze a mi kapcsolatunk se volt mindig tökéletes, de ahogy mondani szokás: ami elromlott, azt nem eldobni kell, hanem megjavítani, és mi ezt tettük. Még mindig lepereg előttem a rengeteg emlék a nászútról. Most is úgy gondolom, mint akkor: Nem kell nekem Amerika, se Ausztrália, én csak Olaszországba szeretnék már régóta eljutni. De igazából mindegy, hogy hol vagyok, a lényeg, hogy kivel. És én csak Vele szeretnék lenni.” Azóta már bejártuk az egész világot, a kislányom első útja egy évesen volt, a fiam pedig hamarosan repül Budapestre. A gyerekeim magyarul is tanulnak, tehát már most nagyon intelligensek. Néha magyarul kommunikálok velük, ha nem akarom, hogy Harry tudja, miről beszélünk. Harry eddig csak a szeretlek és az örökké szót tudja, de ez a kettő a legfontosabb. Mert mi mindig örökké szeretni fogjuk egymást…

2 megjegyzés:

  1. Most találtam "vissza" a blogodhoz. Még nyáron olvastam, azután felírtam valahova a címet és elhagytam a papírt. Ma reggel viszont valami csoda folytán megtaláltam az egyik szekrény(?) mögött. Tehát gyorsan elkezdtem vissza olvasni. Igazából nekem tetszett a történeted és véleményem szerint sokat fejlődtél a kezdetek óta. A befejezés pedig aranyos lett. Sokat gondolkoztam a történeted már egy ideje és próbálkoztam hátha megtalálom újra. További sikereket és szerencsét kívánok neked.
    Skys :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Skys E!
      Örülök, hogy megtaláltad azt a fránya papírt, nagyon hálás vagyok érte :D
      Én is úgy érzem, hogy némileg fejlődtem, de azért valljuk be még mindig van mit. Köszönöm, hogy nyár óta még egyszer elolvastad és a blog befejeztével is írtál nekem, sokat jelent!
      Köszönöm a feliratkozást is!
      xx, Hunny B.

      Törlés