2013. május 20., hétfő

20.rész: Miért nem mondtad el?

Sziasztok Olvasóim!
Azt hiszem, most viszonylag hamar meghoztam az új részt amire büszke vagyok :$ Na de a lényeg. Sajnálatomra az előző részhez nem érkezett komment és ez kissé bánt :/ Remélem azért még tetszik a blogom. Itt az új rész. Amiben új szereplő bukkan fel. Elég fontos szerepe lesz, ezért a képek között őt is megtaláljátok. Oldalt lehet szavazni a blogra, hogy nektek hogyan tetszik. Köszönöm az eddigi 1290 oldalmegjelenítést:)
#szeretemazolvasóim♥

Jó olvasást: Encix :* 

-Köszönöm ezt a szép napot, nagyon jól éreztem magam. Szeretlek.-mondtam és megcsókoltam. Csókunk szenvedélyesebb és vadabb lett. Végül az ágyban kötöttünk ki...


Hajnalban felriadtam. Eszembe jutott az éjszaka. Jól fejbe csaptam magam. Nekem Niall volt az első és ennek örülök, de azt hiszem kicsit korán történt meg. Csakúgy megtörtént, nem tudom miért. Próbáltam kiverni a fejemből a megbánást és inkább visszaaludtam. 
Reggel Niall ébresztett. Nagyon boldognak tűnt. 
-Jó reggelt! -mondta Niall.
-Jó reggelt! Mi ez a nagy mosoly?-kérdeztem.
-Tudod te azt.-mondta és rám kacsintott. Én csak pirultam, a fejem már vörös volt, mint a rák. Niall csak kinevetett. Na nem baj. Kimentünk a nappaliba és mielőtt reggeliztünk volna, megnéztük az újságot. A címlapon rajta voltam gitárral a kezemben és éppen gyakoroltam. Ez a nagy hír? Hogy gitározok? Hát ha őket ez érdekli akkor sok sikert továbbra is. A cikk pedig erről szól:
Énekesnek készül Stephanie Silverman? 
Niall Horan-nek, a One Direction szépfiújának barátnőjét, a banda kertjében kaptuk lencsevégre, amikor éppen a fiúk egyik dalát a Moments-t énekelte és kísérte gitárral. Tehetsége az van hozzá, nem is értjük eddig miért nem állt színpadra. Tán most fog indulni a karrierje? Vagy beveszik a fiúk a bandába? Önöknek mi a véleménye? További információkat még nem tudtunk meg.

Hát pont nem találták el. Na mindegy így jártak. Most jelentsem be, hogy gitározok? Minek, majd ha akarják, akkor kiderítik. Végül megreggeliztünk és egy rövid készülődés után a fiúk elmentek Paulhoz. Én megnéztem, hogy mikor megy járat Budapestre, és találtam is egyet, ami ma délben indul. Gyorsan foglaltam rá 2 jegyet és írtam Niall-nek, hogy holnap reggel mire felkel már mellette leszek. Dorothy-val összepakoltunk, elkészültünk és már indulhattunk is. Beszálltunk egy taxiba és a reptérre mentünk. Hamar odaértünk, átmentünk pár ellenőrzésen és indulás előtt negyed órával már egy padon ültünk és vártunk. Nemsokára fel is szálltunk a gépre és Budapest felé repültünk...
Bő 3 óra múlva már a szüleim házánál voltunk. A kulcsommal kinyitottam a kaput, majd a bejáratot és benyitottam. Anya épp Lasagne-t sütött és az illat az egész házat belepte. Ha itt lenne Niall...már nem lenne Lasagne. 
-Sziasztok!-köszöntünk hangosan. Anya kijött a konyhából, apu pedig a nappaliból. 
-Sziasztok!Hogy vagytok?-kérdezte anya miközben megölelt minket. Majd apa is odajött hozzánk.
-Nagyon jól érezzük magunkat. Az időjárás kicsit más mint itt, de bírjuk. Ti megvagytok?-kérdeztem vissza.
-Igen. Jól vagyunk, szinte semmi nem változott, csak annyi, hogy elmentél. Már beiratkoztál a suliba?-kérdezte apu.
-Nem még nem, de a turné Londonban kezdődik szóval még van egy kis időm beiratkozni. Lehet hülye kérdés, de nem voltunk benne az újságban?-kérdeztem.
-Hát az újságban nem, de az internet tele van a fiúkkal és veletek.-mondta anya. Beültünk az ebédlőbe enni és közbe meséltünk a nyaralásról. Majd bementünk a szobámba és összepakoltuk a holmim, a maradékot pedig anyáék elküldik postán. A gépünk éjfélkor indul és addig még itt maradunk.  Körbenéztünk a városban, majd a szobámba Dorothy-val mindent átbeszéltünk. 
-Most elmondok valamit és remélem, hogy bízhatok benned.-mondtam, Dorothy pedig bólintott.-Szóval tegnap este Niall-lel mikor hazajöttünk, hát szóval...megtörtént az. Érted ugye?
-Igen persze.-mondta.
-A lényeg, hogy nem zavar a dolog, hogy Niall-lel először, de elég korainak tartom, mert a kapcsolatunk még nincs egy hónapos.
-Mi Harry-vel már a nyaralásunkon.
-Olyan korán, hisz akkor ha voltatok két hetesek vagy kevesebb.-mondtam. Azért ez elég gáz, hogy két hete se járnak és már is...Engem még ez is zavar, hogy mi ilyen korán, de ők...
-Figyelj én így döntöttem ez a kettőnk dolga, én csak elmondtam neked a dolgot, de nem kérdeztem a véleményed. Jó hogy nem kurvázol le...-mondta kicsit hangosabban és kirohant a szobából. Nem tudtam mit csináljak, ezért utánarohantam. A kertben volt és a hintaágyon ült. Ha jól hallottam szipogott. Melléültem, erre ő felállt és a kert másik végébe ment. 
-Most mért vagy dühös? Semmi olyat nem mondtam.
-Szerinted milyen érzés az, hogy elmondasz valamit a barátnődnek és ő szinte lekurvázz? Nem hiszem, hogy te ezt valaha átélted volna.-mondta és könnyeit letörölte, majd a házba ment és a csomagjaival tért vissza.
-A reptéren leszek, majd gyere amikor akarsz.-mondta és elment. Úristen mit tettem. A legjobb barátnőmet megbántottam. Ezt soha nem fogja megbocsátani nekem. 

~Dorothy~

Stephanie nagyon megbántott. Nem érzi a szavainak a súlyát? Nem tudom miért, de most nagyon őszintén elmondta a véleményét és ez elég bántó volt. Legalább ne így mondta volna. Remélem rájött, hogy most eléggé haragszok rá. Az órám 7 órát mutatott és még rengeteg időm volt indulásig, ezért beültem a közeli Starbucks-ba. Rendeltem egy kávét és egy sütit is. 
Kicsit elgondolkodtam a barátságunkon, hogy nekem Stephanie az egyetlen igaz barátom. De ezt nem fogom könnyen megbocsátani neki. Nem gonoszságból, de ezt elmondom Harry-nek. Egymagamban ültem, mígnem egy fiú mellém telepedett. 
-Szia! Egyedül vagy?-kérdezte. Most erre mit mondjak egy vadidegennek?
-Szia, igen és te vársz valakire?
-Senkire, csak beültem egy kávéra.-mondta. Még sokat beszélgettünk és egyáltalán nem akart semmit tőlem, aminek örültem. Örültem, hogy kibeszélhettem magamból a gondjaimat, és örülök, hogy ő is mesélt. 
-Örülök, hogy beszélgettünk.-mondta.-Nekem most már mennem kell szia.
-Köszönöm, hogy meghallgattál, szia.-mondtam és ő el is ment. Nem kértem el tőle a telefonszámát, semmi elérhetőségét. Ennek az ismerkedésnek nem lenne jövője, én Londonba ő pedig itt. Még a teljes nevét se tudom. Csak két idegen megbeszélte az élet nagy gondjait, egymás lelki szemetesei voltunk. Nagyon kedves volt. Egy órát beszélgettünk, én még kicsit maradtam, majd távoztam. Egy pékségbe még betértem.  Mindenhová vittem magammal a kis táskámat, amit arra az éjszakára hoztam amit itt töltöttünk volna Stephanie-val. Csak azt nem értem, ha éjfélkor indulunk, akkor minek aludni? Na mindegy. Vettem egy kevés péksüteményt és a reptérre indultam. Harry-nek még vettem túrórudit, mert Londonban nincsen. Aztán még szereztem neki banánt is, hagy örüljön. Végül fogtam egy taxit a reptérig, majd átestem az ellenőrzéseken és egy padon foglaltam helyet. Már 9 óra is elmúlt, de még mindig sok időm volt. Felhívtam a szüleimet és beszéltem velük, hogy reggelre már otthon leszek, de nem mondtam, hogy összevesztünk Stephanie-val. Majd Harryt is felhívtam, hogy körülbelül hajnali háromkor otthon leszünk, az előzményeket csak később mondom el neki. Egy jó ideje egyedül ültem, amikor egy lány odajött hozzám. Ez a nap ilyen. Nagyon szép lány, haja barna, szeme sötétkék.
-Szia. Remélem nem zavarok. Csak láttam, hogy egyedül vagy és gondoltam idejövök.-mondta kezdésként.
-Szia, nem zavarsz. Amúgy Dorothy vagyok.-mondtam.
-Én meg Emily, de szólíts csak Em-nek.-mondta.
-Rendben. Te melyik járatra vársz?
-A londonira, ami éjfélkor jön.-mondta.
-Én is arra várok. Egyedül fogsz utazni?-kérdeztem.
-Igen, a barátom az előző járattal ment ki Londonba, én pedig csak a mostanival tudtam. -mondta. Rengeteget beszéltünk és elmondtam neki, hogy barátnőmmel fogok utazni, akivel összevesztem és mivel hárman lehet egymás mellett ülni, ezért ő is odajön hozzánk. Mondtam neki, hogy ki a barátom, meg, hogy turnéra megyünk. Mindent elmondtam amit egy leendő barátnak el lehet mondani. Ő elmondta, hogy nem nagyon ismeri a One Directiont. Ekkor érkezett meg Stephanie. 
-Sziasztok.-köszönt Stephanie.
-Szia. Ő itt Em, most ismertem meg és velünk fog ülni. Ő itt Stephanie a....barátnőm.-mutattam be őket egymásnak.
-Szia.-köszönt Em is. Beszélgettünk így hármasban, bár Stephanie alig szólalt meg. Hamarosan éjfél lesz. Egyre több ember jelenik meg és vár a járatra. Senkit sem ismertem. Páran odajöttek és kérdezősködtek a banda felől. Udvariasan válaszolgattunk, pózoltunk pár fényképhez, majd megjött a járatunk. Hamarosan ismét Londonban leszünk...

A repülő leszállt és mi végre Londonban voltunk. Em taxival a barátjához ment, mi pedig a fiúkhoz. Gyorsan letusoltam és Harry mellé feküdtem. Adtam a homlokára egy puszit és én is elaludtam.
Maximum három órát aludtam, mert kelnem kellett. Elkészültem és Harry-vel beszélgettem egy kicsit a szobába.
-Képzeld tegnap ugye Stephanie szüleinél voltunk és szóba jött a kapcsolatuk Niall-lel és elmesélte a múlt éjszakát.Gondolom érted.-mondtam és ő huncutul bólintott.-Azt mondta, hogy korainak tartotta, de örül, hogy Niall volt az első neki. Én meg mondtam, hogy mi már a nyaraláson és azt mondta, hogy olyan korán, akkor még két hete se jártunk. Mondom jó hogy nem kurvázol le és összevesztünk. De igazából semmi komoly nyugi. Csak most haragban vagyunk. A reptéren megismerkedtem egy lánnyal aki Londonba költözött és még majd találkozunk. Ne legyél dühös Stephanie miatt.-mondtam de késő volt mert elrohant. Utánarohantam, hogy előbb nyugodjon le. Majd elment. Én késésben voltam a nyelvvizsgámról ezért gyorsan taxiba ültem, hogy idegesen, de megírjam a vizsgát. 

~Harry~

Mit jön Stephanie ahhoz, hogy a barátnőmnek -aki neki a legjobb barátnője- ilyet mondjon? Ilyet maximum az anyja mondhat. Mielőtt leordítanám Stephanie-t inkább elmegyek levezetni a feszültséget. Ha dühös vagyok mindig elmegyek egy régi barátomhoz,  Jack-hez és bokszolunk egy kicsit. Aztán csak ülök a tetőn és átgondolom a dolgokat. Bementem az épületbe.
-Szia Jack.-köszöntem, majd kezet fogtunk. 
-Szia. Mi újság mostanság a sztár világban?-kérdezte. Mindig ezzel szívat, hogy sztár vagyok. Nem tehetek róla. 
-Semmi, van barátnőm és ő összeveszett a barátnőjével, és emiatt én is dühös vagyok és jöttem lenyugodni.-mondtam el egy szuszra. Neki is láttunk amiért ide jöttem. Most a tetőn bokszoltunk. Legalább egy órát voltam itt, majd csak ültem és átgondoltam a dolgokat, hogy nehogy rosszul cselekedjek. Ezután hazamentem és közben lélekben Dorothy-val voltam, mert most írja a vizsgát. Megkerestem Stephanie-t és kiültem vele a kertbe.
-Hallom összevesztetek.-ennyit mondtam, tuti érteni fogja.
-Igen, megbántottam Dorothy-t.-válaszolt.
-Igen mondta is, hogy mivel. Amúgy te, hogy jössz azzal, hogy majdnem lekurvázod?-kérdeztem nyugodt hangnemben.
-Tudom, hogy amit mondtam az nem volt helyes, de kijött belőlem. Két hete se jártatok könyörgöm. Mi meg mindjárt egy hónaposak leszünk és bánom, hogy ilyen hamar.-mondta. Na ekkor jött ki Niall.
-Ezt most komolyan mondod? Bánod? Miért nem mondtad el? Vagy miért nem álltunk le tegnap?-itt már Niall könnyezett.
-Örülök, hogy veled, de még korai volt. Csak tegnap nem tudtam megállni.-mondta Stephanie és már ő is könnyezett. Na drámáznak. 
-De ezt nekem mért nem mondtad?-kérdezte Niall.
-Nem tudom.-mondta Stephanie. Niall elrohant, Stephanie utána akart menni, de nem engedtem. Most egy barátra volt szüksége, ezért utánamentem. A szobájába ment.
-Niall jól vagy?-kérdeztem.
-Már hogy lennék jól amikor a barátnőmmel lefeküdtünk és ő megbánta?-mondta fennhangon.-Bocsi csak dühös vagyok. 
-Nem gáz, add ki magadból. Gyere elmegyünk valahová.-mondtam és ő rendbe szedte magát, majd követett. Stephanie a nappaliban sírt és Liam vigasztalta. Elvittem Niallt a stúdiónkba. 
-Énekeld ki magadból, vagy írd le, ha akarod üvölthetsz is.-mondtam ő pedig a mikrofon mögé állt és kiénekelte magából. Én addig elkezdtem írni egy dalt Dorothy-nak. Nem tudom milyen alkalomra, csak azért mert szeretem. Niall mindent beleadott és dalolás közben írt is egy dalt. Jó profi. Én lejegyeztem az ő dalát is, majd hazamentünk. Talán kibékülnek Stephanie-val talán nem. Niall nagyon érzékeny és a barátnőjét sosem bántaná meg. Ezért is féltem a lányoktól. Én örülnék Niall boldogságának, de aki ilyet mond az nem érdemli meg  Niall-t szerintem. De ezt döntse el Niall. Dorothy már otthon volt.
-Szia Kincsem.-leheltem csókot szájára.-Sikerült a vizsga?
-Szia Drágám. Igen szerintem jó lesz. -mondta.-Gyere beszéljünk.
-Oké.-Majd felmentünk a szobámba. Leültünk egymással szemben az ágyon és mélyen belenéztem barátnőm szemébe.
-Szóval, hogy Niall-ék mért vesztek össze?-kérdezte.
-Hát miután visszajöttem Stephanie-val beszéltem és Niall pont azt hallotta, hogy megbánta ami éjszaka történt. Ezen összevesztek. -mondtam.
-Hát sajnálom őket, de azért durva, hogy megbánta, amikor nem hiszem, hogy Niall bármit is erőltetett volna. -válaszolt. 
-Egyetértek. Niall nagyon érzékeny ezen a téren és Stephanie most megbántotta.-mondtam. Dorothy megölelt én pedig megcsókoltam. 
-Sose foglak megbántani.-mondtam neki.
-Én se. Szeretlek.-mondta.
-Én is mindennél jobban.-mondtam és kimentünk a szobából a nappaliba. Stephanie még mindig a kanapén ült és sírt. Lehet, hogy szívtelen dög vagyok, de megbántotta a barátnőm és ezért nem mentem oda hozzá. Liam még mindig ott volt mellette. Én inkább Louis-hoz mentem.
-Szia. Mi újság?-kérdeztem.
-Szia. Á semmi, csak elmondtam a médiának, hogy szingli vagyok és most Eleanor dühös rám mert nem beszéltük meg. Blablabla. -mondta.
-Szerintem ne foglalkozz vele. Élvezd a szinglisséget amíg lehet.-mondtam. Holnap lesz az első koncert Londonban és már nagyon várom. Megebédeltünk és Dorothy-val elmentünk az új ismerőséhez Em-hez és barátjához.

~Dorothy~

Harry elkísér Em-hez és barátjához aminek nagyon örülök. Legalább nem ülök itthon és nézem Stephanie fejét. Most új kapcsolatokat akarok létrehozni. Rám fér már egy kis újítás. Na de ezt nem úgy gondolom, hogy ha már nincs Stephanie akkor jó Em is. Hanem szinte csak ő az egyetlen barátnőm, meg a többi lány a bandából és Jess. De senki se ért fel Stephanie-hoz. Szeretném ezeket a kapcsolataimat jobbá tenni, na meg jóba lenni Em-mel. Találkoztunk velük a közeli parkban, majd miközben ők kutyát sétáltattak, addig beszélgettünk. Mike -Em barátja- is nagyon jófej és szép pár Em-mel. Beültünk egy gyorsétterembe vacsorázni, majd hazamentünk. Nem tudom legközelebb mikor látom őket. Szerintem csak ha elkezdődik a suli. Elvégeztük teendőinket és elmentünk aludni Harry-vel. Nagyon izgulok, mert holnap kezdődik a turné!!!Na inkább alszok...

3 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó lett, de kicsit sajnálom.Stepfanit. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hát ez most így alakult :) Majd csak jobbra fordul...:)

      Törlés
  2. :) oké. Már várom a kövi részt,siess! :)

    VálaszTörlés